Monday, December 29, 2008

NEGERI SELANGOR YANG KU SAYANGI

Sekalong tahniah diucapkan kepada MP Kapar. Berani kerana benar. Saya harap MP Kapar tidak akan meletakkan jawatan MPT mahupun Timb. Perhubungan Negeri Selangor.

Teruskan perjuangan kerana 10 tahun kita pernah menongkah arus. Banyak rintangan dan halangan yang pernah dilalui sehingga kita berjaya mencapai kemenangan. Kalau Takut Dengan Risiko, Usah bicara Soal Perjuangan.

Kepada MB Selangor masih ingat lagi kata- kata MB semasa pilihanraya kecil di Ijok. Susah Senang Kita Bersama. Saya harap selesaikan masalah ini dengan baik. Setiap masalah ada jalan penyelesaiannya. Perjalanan masih jauh, jangan kecewakan harapan rakyat yang telah memberi kepercayaan kepada Pakatan Rakyat. Kalau begini lah ceritanya tiada bezanya antara Pakatan Rakyat dengan UMNO Barisan Nasional.

Kami tidak mahu ada pihak-pihak tertentu yang akan menangguk di air keruh. Fikir-fikirkanlah buang yang keruh , ambil yang jernih. Selesaikan kemelut ini dengan hati yang terbuka, penuh rasa hormat-menghormati dan dengan rasa kasih sayang. Kalau kemelut ini masih lagi berpanjangan, jangan harap pilihanraya yang ke 13, rakyat akan menyokong Pakatan Rakyat.


Perjuangan Masih Belum Selesai, Membujur Lalu, Melintang Patah,

No comments:

Post a Comment