Sunday, February 22, 2009

'INI MANUSIA TIDAK BOLEH DIGERTAK,' KATA KHALID IBRAHIM


Melihat situasi sekarang ni, UMNO/BN telah mula menyerang Pakatan Rakyat melalui pelbagai cara. Bermula di negeri Perak dan yang terbaru mereka cuba menyerang MB Selangor TS Khalid Ibrahim melalui SPRM yang telah diketahui umum yang tidak pernah telus dalam menyiasat kes-kes yang melibatkan rasuah.

Apakah PR harus berdiam diri dan melihat percaturan UMNO/BN untuk menjatuhkan PR di negeri Selangor. Mana salah laku dan rasuah pemimpin-pemimpin UMNO/BN khususnya Khir Toyo. Kenapa tidak dilaporkan. Kenapa kita cuma berani mencabar untuk menyatakan kes rasuah mereka di media tanpa membuat laporan.

Apa tunggu lagi, jangan kita asyik bertahan diasak UMNO/BN. Masanya sudah tiba untuk PR menyerang balik....atau mungkin PR ada strategi untuk tunggu dan lihat gelagat-gelagat UMNO/BN yang gila kuasa menyerang PR.

Kepada YB Azmin dan pemimpin-pemimpin PR yang lain apa tunggu lagi dedahkan salah laku dan rasuah mereka. Biar rakyat Selangor tahu apa yang dilakukan oleh pemimpin-pemimpin UMNO/BN semasa mereka menjadi kerajaan.

Kepda rakyat Selangor, jangan kita terpedaya dengan berita-berita yang disebarkan oleh UMNO/BN yang cuba menjatuhkan kerajaan PR Selangor. Kepada kepimpinan PR di Bahagian dan Pemuda PR harus bertindak menyampaikan informasi kepada rakyat. Jangan tunggu lagi, teruskan perjuangan.....

KALAU TAKUT DENGAN RISIKO...

USAH BICARA SOAL PERJUANGAN...

No comments:

Post a Comment